Home >> Recomandari >> Ne-am aprovizionat cu energie electrica pentru vacante

Ne-am aprovizionat cu energie electrica pentru vacante

camping

In ultimii ani am inceput sa mergem tot mai mult in locuri salbatice, precum balti de pescuit fara pic de spatii amenajate, excursii la munte sau in zone in care nu dispui de foarte multe conditii moderne. Acest lucru a adus in randul nostru si un spirit de aventura crescut, poate si seria lui Bear Grylls fiind un factor de influenta. Ce e drept totusi, e foarte fascinant sa te duci in salbaticie si sa traiesti fiecare clipa a unei astfel de excursii. Spre deosebire de momentele pe care le interpreta Bear Grylls, noi nu eram rataciti si eram cu o masina de teren sau chiar doua in unele situatii. Aveam la noi mancare, bautura si telefoanele mobile.

Cea mai mare problema era de fiecare data curentul electric.

E frumos in salbaticie, dar parca utilitatea unui neon aprins noaptea, in locul lanternelor, primeaza. Asa ca ne-am organizat un pic, am luat la rand internetul si am cautat generatoare electrice pe Google, in speranta ca vom gasi ceva cat mai accesibil, dar in acelasi timp si foarte util in ceea ce avea noi nevoie. Am reusit sa gasim binenteles destul de multe oferte, unele dintre ele neasteptat de bune, alegand un model destul de ieftin, la sub 1000 de lei. Chiar am fost fascinati de modul in care reprezentantul celor de la egeneratoare.ro, magazinul de unde l-am cumparat, ne-a ajutat cu toate informatiile necesare. Foarte bine pregatiti si documentati cu privire la produsele pe care le vand, chiar daca majoritatea intrebarilor pe care noi le-am avut erau destul de primitive.

generator

Ne-am lamurit cum sta treaba cu folosirea acestui generator achizitionat, am fost destul de multumiti de modul in care am intrat in posesia lui si mai ales de faptul ca a reusit sa ajunga la timp, pentru ca urmeaza sa plecam intr-o noua aventura, la o cabana fara curent electric in mijlocul padurii si abia asteptam sa vedem ce rezultate va da acesta.

Pe langa partea curentului electric, ne-am mai ocupat si de celelalte lucruri care ne lipseau din necesar si pe care de multe ori le observam doar atunci cand ne loveam de ele. S-a facut chiar un google docs cu necesarul pentru fiecare dintre aventuri, acolo unde avem acces toti cei care calatorim si in care trecem fiecare ce ne aducem aminte ca ar putea fi util, dar in acelasi timp sa nu ocupam prea mult spatiu in masina.

Comenteaza direct de pe contul tau de Facebook

Check Also

Ingrijirea corporala de care ai nevoie pentru o viata exemplara

Poate că trăim într-o lume care pune prea mult preţ pe imagine, pe aspectul fizic, în detrimentul altor calităţi. Ce nu putem nega indiferent dacă ne lăsăm influenţaţi sau nu de modă este faptul că îngrijirea personală e o formă de respect atât faţă de noi cât şi faţă cei din jur. Ingrijirea corporala de care ai nevoie